sobota, 1. oktober 2016

Draga Slovenija,

na god male Terezije, nase zavetnice, se vam oglasam z zeljo, da z vami podelim veselje biti misijonarka! Ta teden sem dobila zelo lepo elektronsko posto iz Misijonskega sredisca. Priznam, da me take poste vedno spravijo v zadrego, ker nas misionarje malo idealizirajo.. ces zrtvovanje, zatajevanje, velikodusnost. Cenim in sem hvalezna, priznam pa, da sem osebno dalec od tega ideala eksoticne zrtvovanjskosti. Pravzaprav, priznam, da mi je vedno malo tezko ker tako malokrat res obcutim tezo in zrtvovanjskost ko grem na misijon. Ravno obratno, vsakic ko sem v Pachacutecu in dalec od San Isidra, cvetim! A ni cudno?
Za enkrat vam nalozim fotke, z vsem kar zivim, in se vam kasneje oglasim. Hvala da ste, hvala za vse in se beremo,
vasa hvalezna ursa Andreja

MISIJONSKI OKTOBER V PERUJU

Ni komentarjev:

KONEC PERUJA: 2008 - 2019

Dober vecer, draga Slovenija! Imam se 1/2 ure do odhoda taksija na letalisce. Kovcki s hrano in zdravili so nared, sestre so se razkropile...